Ha már itt tartunk a Mazda se küld semmi, talán nincs is Mazda Magyarország?! Minden megeshet, de ez van! Azért máshonnan érkeznek rendszeresen hírek hála, de mi leírhatjuk a Magyar képviselet 365 napja nem küldött információt!

Ez is egyfontos születésnap, de most szóljon az ünnepelt 100. évéről a cikk.

Ez egy meghatározó pillanat volt a Mazda 100 éves története számára, amikor a háromkerekű teherautók gyártója teljesítette a kihívást, hogy előállítsák első személyautójukat. Az 1960-as években született R360 Coupe ez volt a Mazda első személyautója, és azt mondhatják, hogy a Mazda fejlesztési filozófiájának eredete is. Az R360 Coupet a Mazda első, vörös és fehér díszítésű kiállítási standján mutatták be. Az álom és a kihívó szellem szimbóluma, amelyet a Mazda ezzel az autóval megmutatni a világnak, hogy itt vagyunk. Az R360 kupénak, amely szerepet játszott a Mazda történelmi átmenetében. Az élet fokozatosan virágzóbbá vált, sok embernek álma volt egy autó birtoklása. A Mazda álma is volt, hogy autógyártóvá váljon azzal a szenvedéllyel, hogy az autótulajdonosok révén minél több ember életét gazdagítsa. Az R360 kupé valósította meg az álmok és a Mazda álmait.

A Mazda megfizethető áron valósítja meg egy stílusos kupé és a fejlett technológiákat egy autóban. A 4 hengeres motor, az új anyagok, például az alumíniumot és a magnéziumot, valamint az automatikus sebességváltó jelentette a jövőt. Az R360 Coupe fejlesztési filozófiája a Skyactiv Technology és a KODO Design mögött álló gondolkodásmódhoz vezetett ehhez a mérföldkőhöz.

A speciális kiadású modellek a 100. évforduló különleges logójának hubcaps-ával rendelkeznek. Ez a különleges embléma a jelenlegi Mazda márkanév szimbólumát borítja a Toyo Kogyo (a Mazda korábbi cégneve). A dizájn tükrözi a cég azon kívánságát – amelyet az alapítójától örökölt -, hogy a mérnöki munkán keresztül hozzájáruljon a világhoz, és eltökélt szándéka, hogy büszkén törekedjen a következő 100 évre.

Related Post