• A CASA SEAT két héttel ezelőtt tartott virtuális  megnyitója után a tényleges megnyitót tartották meg  Teresa Ribera, Àngels Chacón és Ada Colau, valamint  más személyiségek részvételével. 
  • Az új márka lesz a mikromobilitási termékekre és szolgáltatásokra összpontosító városi mobilitási stratégia hajtóereje
  • A SEAT világszerte bemutatja  új mikromobilitási termékeit, a SEAT MÓ eScooter 125 –öt és a SEAT MÓ eKickScooter 65-öt

 

A SEAT az ajánlott egészségügyi és biztonsági intézkedések betartása mellett megrendezett ünnepségen hivatalosan is megnyitotta a CASA SEAT-ot. A  rendezvényen  részt  vettek az állami szervek magas rangú hivatalos képviselői, valamint  a spanyol és a katalán gazdaság üzleti vezetői.  A vállalat a rendezvény során bejelentette a SEAT MÓ, az új városi mobilitási márka létrehozását.

A június 4-i virtuális bemutató után a CASA SEAT első alkalommal  nyitotta meg kapuit a nagyközönség előtt. A SEAT elnöke, Carsten Isensee az esemény megnyitásakor hangsúlyozta, hogy  az új helyszínnek,  mint  a cég Barcelona központjában található székhelyének jelentőségét. Az elnök szavai szerint: „A CASA SEAT sokkal több, mint tisztelgés a kezdetek előtt. Ez az ikonikus épület az a hely, ahonnan a jövőbe tekintünk; székhelyünk Barcelona szívében található, amely várakozásunk szerint  a városi mobilitás mércéjét jelentő központtá válik. ”

Ezt követően Teresa Ribera, a spanyol kormány negyedik miniszterelnök-helyettese, az ökológiai átmenet és a demográfiai kihívás minisztere video-konferencia útján beszélt, majd a CASA SEAT-ban Angels Chacón, a katalán kormány üzleti és tudásügyi minisztere, valamint Ada Colau, barcelonai polgármester felszólalása hangzott el. 

A hivatalos képviselők, illetve olyan személyiségek, mint például a Godó Group elnöke, Javier Godó, a CaixaBank elnöke, Jordi Gual, az FC Barcelona elnöke, Josep Maria Bartomeu; az Agbar elnöke, Simón Ángel; a Saba ügyvezető igazgatója, Josep Martínez Vila és Dr. Bonaventura Clotet, meglátogatták a CASA SEAT, a vállalat új városi mobilitási központjának különböző területeit.

Wayne Griffiths,  a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke,  a CUPRA vezérigazgatója   bejelentette a SEAT MÓ létrehozását. Ez egy  új márka,  amely a  mikromobilitási termékekre és szolgáltatásokra összpontosító városi mobilitási stratégia  hajtóereje lesz, beleértve  a SEAT MÓ eScooter 125-öt és a SEAT MÓ eKickscooter 65-öt.

„A SEAT MÓ-val mindenki számára elérhetővé akarjuk tenni az egyéni mobilitást, és ennek  a CASA SEAT lesz a működési  központja. Barcelona lesz a világ többi részébe exportálandó városi mobilitási megoldások fejlesztésének próbaterepe ”- mondta Wayne Griffiths

A CASA SEAT-ban tett látogatás  az autó konfigurátor területen ért véget, ahol az ügyfelek és a látogatók majd megtervezhetik  saját SEAT gépkocsijukat.  Ezt követően a személyiségek a CUPRA Garázsba mentek, ahol megtekintették a CUPRA Formentor PHEV-t, ezt a  100% -ban új modellt, amelyet Martorellben gyártanak, és amely hamarosan a piacra kerül. 

 

SEAT MÓ: úton az elektromos városi mobilitás felé

A legutolsó Smart City Expo világkongresszuson  a SEAT bejelentette a városi mobilitásra összpontosító stratégiai üzleti egység létrehozását, amely mostantól már saját identitással rendelkezik.  A vállalat bemutatta az új SEAT MÓ eKickScootert  és a SEAT MÓ eScooter 125-öt, ami a cég  70 éves történetében az első 100% -ban elektromos SEAT motorkerékpár, és amely egyben a szolgáltatás megosztásának lehetőségével is rendelkezik, és a társaság meg is erősítette, hogy júliusban elindítja elektromos motor megosztási szolgáltatását  Barcelonában.

 

Lucas Casasnovas, a SEAT MÓ vezetője rámutatott, hogy „a SEAT MÓ eScooter 125, a SEAT MÓ eKickScooter 65, és belépésünk az elektromos motorokat megosztó szolgáltatás világába, igazolja elkötelezettségünket, hogy a hatékony, fenntartható mikromobilitási megoldások  biztosításával alkalmazkodunk  a városok és lakosaik új igényeihez.

 

Hely a jövőbeli mobilitás újratervezéséhez

A Barcelona szívében, a Paseo de Gracia és az Avenida Diagonal sarkán található  CASA SEAT a márka tisztelgése a város előtt,  amelyben a márka  70 évvel ezelőtt megszületett. Ezt a teret azzal a céllal hozták létre, hogy a városi mobilitás központjává váljék, és így a különböző érdekelt felekkel együtt,  a megoldások közös kidolgozásával adjon válaszokat  a mai kihívásokra.  A találkozók és az eszmecsere előmozdítása érdekében a CASA SEAT olyan  programokat kínál, amelyek többek között tárgyalásokat, szakmai konzultációkat  és változatos kulturális eseményeket foglalnak magukban a mobilitásról, a fenntarthatóságról, a technológiáról és az üzleti életről és más témákról. 

Related Post