A német motorolajgyártó 2026 végéig többéves Forma-1 partnerséget írt alá.
Egy már jól ismert kép az autósport világában: A LIQUI MOLY logó a Forma-1-es versenypályák hirdetőtábláin. Az új szerződés megkötésével a motorolajok, adalékok és autóápolás ágazatban régóta tevékenykedő vállalat 2026-ig a Forma-1 „hivatalos partnere” marad.
A LIQUI MOLY 2019 óta hivatalos együttműködő partnere a világszerte népszerű versenysorozatnak. Hivatalos partnerként a LIQUI MOLY továbbra is fizikai és virtuális pályamenti jelzőtáblákat biztosít a kiválasztott versenyeseményeken. Ezenkívül a szerződéshosszabbítás keretein belül a LIQUI MOLY-nak lehetősége nyílik üzleti hálózatépítési programját tovább bővíteni azzal, hogy bizonyos versenyhétvégéken vendégélmény szerző eseményeket szervez.
Günter Hiermaier, a LIQUI MOLY ügyvezetője így vélekedik a szerződés meghosszabbításáról: „Folyamatos új megközelítéseivel és innovációival, és új nézői rekordokkal a Forma-1 továbbra is zászlóvivő az autósportban. Ez a törekvést saját vállalatunkon belül is meghonosítottuk. Ezért természetesnek éreztük, hogy két ilyen erős márka továbbra is együttműködjön.”
A népszerű olaj- és adalékgyártó számára a „prémium kategória” ma már bevált szponzorálás. A nagy múltú vállalat már mintegy harminc évvel ezelőtt reklámozott a Mercedes-Sauber gépkocsik hátsó sárhányóján. 2002-ben az ulmi székhelyű vállalat szponzorként csatlakozott a Jordan-Honda csapathoz.
Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingigazgatója a bahreini szerződés aláírásakor így nyilatkozott: „A Forma-1 médiamegjelenése messze túlmutat a klasszikus csatornákon. A versenysorozat egy egyedülálló és globális 360 fokos marketingre épül. Ami egyesíti a két márkát, az az állandó szándék, hogy a világon a lehető legtöbb embert inspiráljuk termékeinkkel. Ezért különösen örülök ennek a szerződéshosszabbításnak.”
Johnny Haworth, a Forma-1-es kereskedelmi partnerségek igazgatója hozzátette: „Ez az új, többéves megállapodás a szoros együttműködés éveit szimbolizálja két hosszútávú partner között. Már alig várjuk, hogy a LIQUI MOLY-t tovább integrálhassuk a különleges F1-es rajongói élménybe, és folytathassuk küldetésünket, hogy létrehozzuk a világ legnagyobb sport- és szórakoztató látványosságát rajongóink számára.”
„A Forma-1 népszerűsége folyamatosan növekszik. Ezért nagyon biztató jel, hogy továbbra is bemutathatjuk ezt a prémium szponzorációt ügyfeleinknek és partnereinknek. Ez még nagyobb hatótávolságot és szilárd alapokat biztosít a sikeres üzlethez” – tette hozzá Günter Hiermaier, a LIQUI MOLY ügyvezetője.
A LIQUI MOLY a MotoGP-n is reklámoz, a Motocross világbajnokság exkluzív kenőanyag-partnereként tevékenykedik, amelyet januárban a kézilabda-világbajnokságon és számos téli sporteseményen reklámoztak.