• Az Alfa Romeo vitathatatlan dominanciája az 1000 Miglián folytatódik. Valójában még a 42. Enzo Ferrari által „a világ legszebb versenyeként” meghatározott verseny is egy Biscione autóval az élen ért véget.
  • A Villa Trasqua csapatának 1929-es Alfa Romeo 6C 1750 Super Sportja, amelyet a Vesco-Salvinelli páros hajtott, a Freccia Rossa történelmi újrajátszásának dobogójának legfelső fokára állt a Lanciával vívott párharc után . Lambda Casaro VII Serie 1927, a Fontanella-Covelli legénység, amely ezüstérmet nyert . A harmadik helyen továbbra is az Aliverti-Valente páros által vezetett Alfa Romeo autót találjuk, szintén 1929-es 6C 1750-el.
  • Az 1000 Miglia tökéletes környezet volt az új Alfa Romeo Junior kompakt sportautó dinamikus bemutatkozásához, amelyhez csatlakozott az exkluzív Giulia és Stelvio Quadrifoglio Super Sport, amelyek az Alfa Romeo 1928-as 1000 Miglián aratott első győzelme előtt tisztelegnek a 6C-vel. 1500 Super Sport.
  • Bresciától Rómáig és vissza, 76 év után Torinót is érintve több mint 400 klasszikus autó mérte össze egymást egy olyan versenyen, amelyben fontos, hogy gyorsak legyünk, ugyanakkor módszeresek, folyamatosak és rugalmasak legyünk, készek szembenézni az ezer váratlan eseménnyel, több mint 2000 km-es utazást jelenthet

Ma délután a bresciai Viale Venezia Rebuffone-kert közelében – az 1000 Miglia hagyományos és történelmi kiinduló- és célpontja – a Vesco-Salvinelli  által vezetett 1929-es  Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport elsőként haladt át a célvonalon a 42. alkalommal. az „1000 Miglia” történelmi újrajátszása, ma egy szabályos verseny, amelyet azon modellek számára tartanak fenn, amelyek a történelmi 1000 Miglia gyorsasági versenyen indultak, vagy amelyeket ugyanabban az időszakban gyártottak (1927 és 1957 között).

Ez egy újabb győzelmet aratott az Alfa Romeo számára, amely márka megerősíti, hogy nagyon szoros kötődést ápol ehhez a bájjal, stílussal és kalanddal teli versenyhez.

A dobogó harmadik fokán továbbra is egy Alfa Romeo autót találunk, amelyet az Aliverti-Valente páros vezetett, szintén a győztesekhez hasonlóan egy 1929-es 6C 1750-es fedélzetén.

A hivatalos Alfa Romeo csapat által kiállított két értékes autó, a Stellantis Heritage munkatársainak folyamatos támogatásának is köszönhetően, sikerült befejeznie a történelmi autóknak szánt, kihívásokkal teli szabályossági versenyt. Nagy volt a közönség lelkesedése, akik megcsodálhatták és testközelből megismerhették azokat az élcsapatokat, akik idén ezeket a fantasztikus autókat vezették:

  • Az Alfa Romeo 1900 Sport Spidert (1954) a DTM világbajnoka, Nicola Larini és barátja , Luca Ciucci vezette , aki szenvedélyes rendes sofőr és egy, az autóiparhoz kötődő köztestület tagja.
  • Az Alfa Romeo 1900C Super Sprintet (1956) Andrea Farina vezette , aki a Motor1-gyel, az autózás világának szentelt egyik fő online kiadványával végzett munkájáról híres. Vele együtt Davide Cironi , a kis képernyő jól ismert arca és a Drive Experience alapítója, amely Olaszország első számú sportkocsi-csatornája. Mindkét Alfa Romeót általában az Arese-i Alfa Romeo Múzeumban őrzik.

Bresciától Torinóig, Genovától Viareggio strandjaiig fel a Via Veneto-ig Róma szívében, majd fel Siena, Ferrara és a Garda-tó felé, és a bresciai Viale Venezia hagyományos sétányával végződve, ahol az egész 1927-ben kezdődött. : idén is lelkesedést és kíváncsiságot váltott ki ennek az epikus „utazómúzeumnak” a több mint 2000 km-es útvonalon tolongó, a stílust és a teljesítményt is értékelő nézők körében, először ismét a Alfa Romeo Junior, az új kompakt autó, amely visszahozza az Alfa Romeo sportosságát Európa legnagyobb piaci szegmensébe.

Related Post