• A mitikus Panda, amely minden eddiginél technológiásabb, már megrendelhető Európában.
  • Az új Panda termékcsalád új ADAS rendszerrel és élvonalbeli technológiával készen áll arra, hogy meghódítsa minden rajongója szívét.

Az 1980-ig visszanyúló, hosszú és sikeres múlttal rendelkező, ikonikus és inspiráló Fiat Panda negyvennégy éve vezeti a piacot, és vezetése alatt több mint 8 millió példányt adtak el Európában.

Az olaszok legkedveltebb autója és a Made in Italy szimbóluma, a Fiat Pandát 2011 óta az olaszországi Pomigliano d’Arco-ban gyártják, ahol eddig közel 2 millió darabot gyártottak.

Ma a történelem legtechnológiásabb Pandája új felállással rendelhető. Fontos fejlesztések történtek a biztonság és a technológia terén, hiszen az új Fiat Panda immár új ADAS-t, új digitális klasztert és új kormányt kapott.

A 70 LE-s 1.0 hibrid motorral kapható új Panda két különböző kivitelben kerül bemutatásra: a belépő szintű változat, amely tökéletesen alkalmazkodik minden vásárló igényeihez, és a csúcskategóriás Pandina, amely a keresztre épül. karosszéria, erősebb jellemzéssel.

A legtechnológiásabb Panda

Az új Panda termékcsalád fontos frissítéseket mutat be az ADAS szempontjából, az alapfelszereltség új funkciókat tartalmaz, amelyek a városon belül és kívül egyaránt segítik a vezetőt: Autonóm vészfékezés, amely csökkenti a járművel való hátsó ütközés kockázatát.

Fékrendszer a hátsó ütközések csökkentésére, például városi forgalomban; sávtartó asszisztens; és álmos vezető észlelése, hogy figyelmeztesse a vezetőt, ha fáradt. Tartalmazza a közlekedési táblafelismerő funkciót is, amely az új, 7 hüvelykes, teljesen digitális műszercsoportban megjelenítve észleli és felismeri a közlekedési táblákat.

A praktikum szempontjából a hátsó parkolóérzékelők teljes egyszerűséget biztosítanak a nyüzsgő városi utcákon történő parkoláskor, míg az új sebességtartó automatika – a City Pack-kel belépő változatban és a Pandinában alapfelszereltségként kapható – tartja a beállított sebességet 30 km-től kezdve. /h, anélkül, hogy le kellene nyomni a gázpedált. Ezenkívül az automatikus távolsági fényszóró (a Pandina alapfelszereltsége) automatikusan a forgalmi viszonyokhoz igazítja a világítást, megkönnyítve az éjszakai vezetést a vezető számára. A legtöbb funkciót a belső visszapillantó tükörre szerelt kamera kezeli. Ezen kívül 6 légzsák egészíti ki az alapfelszereltséget.

A belső terek egy új, 7 hüvelykes Digital Clusterrel is gazdagodtak, három különböző grafikus móddal és megújult kormánnyal.

A csúcskategóriás Fiat Pandina egy vadonatúj, 7 hüvelykes érintőképernyős DAB rádióval is fel van szerelve Apple CarPlay és Android AutoTM funkcióval. Tervezési szempontból új, fehérre festett műszerfalat és új üléseket tartalmaz „Pandina” monogrammal és domborműves logóval, dupla sárga varrással, fehér részletekkel és Seaqual fonallal, amely fenntartható nyersanyagot tartalmaz, teljesen nyomon követhető és tengeri anyagból készült. Pazarlás. A külsőket játékos részletek gazdagítják, mint például a pandaarc a kerékburkolatokon, a kontrasztra festett oldalléc Pandina logóval és „Pandina” szitanyomás a harmadik lámpán.

A FIAT „nincs többé szürke” stratégiájával összhangban az új sorozat a sárga, fehér, fekete, piros és kék színekben érhető el. Emellett az új Fiat Pandina zöld színben is kapható, a fehér és fekete karosszériaváltozatban pedig a külsejét kontrasztos sárga tükörsapkák gazdagítják, amelyek az oldalléc Pandina logójának sárga részleteivel kombinálódnak.

 

Related Post