• Miután a Lancia hivatalosan visszatért Franciaországba és Spanyolországba, a márka ma bejelentette első bemutatótermének megnyitását Párizsban és Barcelonában, azon két nagy európai városban, ahol a márka leendő vásárlói élnek.
  • 2025-ben a Lancia 25 bemutatóteremből és 80 vevőszolgálati pontból álló hálózattal fog rendelkezni Franciaországban, míg Spanyolországban 20 bemutatóterem és 55 értékesítés utáni ügyfélszolgálat lesz.
  • Az új Lancia Ypsilon Franciaországban és Spanyolországban 2024 októberétől lesz elérhető elektromos és hibrid változatban, teljes, sokoldalú és hatékony kínálattal, amely 3 felszereltségi szintből áll, 3 különböző vásárló számára.
  • Az új Lancia Ypsilon négy történetet mesél el: a vezetési élményt és a jó közérzetet a fedélzeten; a technológia egyszerű és intuitív; villamosítás, autonómiával és töltési időkkel a kategória élén; a Lanciára jellemző időtlen elegancia.
  • A Lancia nemzetközivé válásának folyamatával összhangban Olaszország, Belgium és Hollandia után itt az ideje, hogy a márka visszatérjen Franciaországba és Spanyolországba az Új Lancia Ypsilon bemutatásával, folytatva a márka európai újraindításának útját.

 

„Ma újabb alapvető lépést teszünk reneszánsz utunkon, hogy kívánatos, megbecsült és hiteles márkává váljunk az európai prémium piacon. A Lancia visszatért Franciaországba és Spanyolországba, és ma bejelentjük az első bemutatótermek megnyitását Párizsban és Barcelonában. Ezért egy szilárd és strukturált tervvel térünk vissza Európába, egy bemutatóterem-hálózattal, amely mindkét országban 2025 végére elkészül. Mindezek a márkakereskedések a márka új arculatát fogják tartalmazni, amely tükrözi a márka alapjául szolgáló négy pillért. tízéves stratégiai terv: minőség, villamosítás, fenntarthatóság és innovatív értékesítési modell.” – jelentette ki Luca Napolitano, a Lancia márka vezérigazgatója.

A Lancia fejlesztési tervének első szakasza Franciaországban és Spanyolországban
Csaknem másfél évvel az első milánói pilot bemutatóterem felavatása után Franciaországban és Spanyolországban is valósággá vált a Lancia márka új arculata, a a márka első bemutatóterme ebben a két országban.

Ezentúl az új Corporate Identity-vel megújult összes márkakereskedés „Casa Lancia” nevet viseli majd, mert mint minden olasz házban, itt is minden készen áll arra, hogy fogadja az ügyfeleket, és szépséggel, dizájnnal és olasz identitásukkal teli élményt nyújtson nekik.

Ez az első lépése annak a tervnek, amely 2025-ig 25 bemutatóterem megnyitását irányozza elő Franciaországban, ebből körülbelül 15-öt 2024 végéig, a 80 Lancia-segélypontból álló hálózat támogatásával. Spanyolországban 2024-ben a Lancia felavatja első 10 bemutatótermét 19 vevőszolgálati ponttal, amelyek az ország főbb városaiban találhatók. 2025-ben a Lancia további 10 bemutatóterem megnyitásával bővíti spanyol disztribúciós hálózatát.

 

A Lancia márka új identitása
Az új értékesítési pontok a márka által meghatározott irányelveket valósítják meg a megújult, összehangolt arculathoz, mind belsőleg, mind külsőleg: logó, betűk, színek, képek és bármilyen más használható grafikai elem. Az új márkaidentitás tükrözi a márka 10 éves stratégiai tervének alapját képező négy pillért: minőséget, villamosítást, fenntarthatóságot és egy innovatív értékesítési modellt, amely a vásárlók számára prémium vásárlási élményt kínál.

A márkakereskedésbe betérő vásárlók megkezdik a Lancia világának felfedezését: a vásárlói élmény az új márkakereskedésen kívül kezdődik, világos és harmonikus építészeti nyelvezettel és elegáns márvány totemmel. Mindezt az olasz elegancia jegyében, amely a bemutatóteremben is megnyilvánul: a vásárlókat a Lanciának szentelt SALA nevű területen fogadják, ahol márkaszakértőt találhatnak a szolgálatukban.

Az összes jelenlévő berendezés gondos kiválasztási folyamat eredménye, amely tükrözi a Lancia részletekre való odafigyelését, és az olasz otthonra jellemző autentikus fogadtatás érzését kínálja. Az értékes anyagok felhasználását, a fény és árnyék váltakozását a Cassina berendezési tárgyak jelenléte fokozza. A „Made in Italy” két nagy ikonja közötti együttműködés olyan közös értékeken alapul, mint az olaszság, az innováció, a hagyomány és a környezet tisztelete. Az új Lancia bemutatótermek elegáns és barátságos nappalik, amelyek az ide látogatók jólétét szolgálják.

Az autók a bemutatóterem közepén vannak kiállítva, mintha műalkotások lennének egy letisztult nappaliban, minden részletében megcsodálhatók. Az egész környezetet feldobja a nagy ablakokon át beáramló természetes fény: itt a vásárlók felfedezhetik a Lancia világát, és a családias környezetben való vendéglátás elvének megfelelően táblagéppel és dedikált készülék segítségével beállíthatják a kívánt járművet. Lancia szakértő. A bemutatótermet járműszállítási és vevőszolgálati területek teszik teljessé.

Végül a vásárlói élmény is „figitális” lesz: a vásárlók kényelmesen, otthonról indulhatnak útnak a konfigurátorhoz való hozzáféréssel, majd online kapcsolatba léphetnek a Lancia márka szakosodott értékesítési tanácsadóival, és a bemutatóteremben folytathatják professzionális, ill. minősített értékesítő személyzet.

Related Post