• A 2024-es Párizsi Autószalonon a Citroën bemutatja teljes megújulását egy teljesen új és koherens kínálattal, amely magában foglalja a márka új identitását.
  • A jelenleg Európában piacra kerülő új C3 mellett a Citroën négy „világpremiert” is bemutat, amelyeket erre az alkalomra mutatnak be, köztük egy erőteljes, karakteres bemutatókocsit, valamint az Ami körüli tervezők által elképzelt meglepetéseket.
  • A látogatókat egy standon várják, amely kifejezi a Márka energiáját, és a Youtube-tal együttműködve egy stúdiót ad otthont, amely a műsor idejére konkrét tartalmat készít.

 

 A Párizsi Autószalonon a Citroën egy olyan márka dinamizmusát mutatja be, amely alig több mint egy éven belül szinte minden modelljének megújítására készül. A Citroën kihasználja a bemutatót, hogy exkluzív képet adjon a kínálatáról 2025-ben. Új termékek, de egy közös szál, amely több mint 100 éve irányítja a márkát: egy népszerű márka, amely egyszerű autóipari élményt kínál, bátran tervezett, kényelmes termékek, amelyek konkrét válaszokat adnak a társadalom előtt álló kihívásokra. A Citroën egy teljesen villamosított termékpalettát mutat be a standon, az ügyfelek igényeire szabott megoldásokkal.

 

B szegmens: két játékváltó

2024-ben a Citroën felrázta a dolgokat a B szegmensben azzal, hogy bemutatott két úttörő új modellt, amelyek a standon jelen lesznek:

  1. Blockbuster C3
    Ez az autó első nagy bemutatója, amely 2024-ben érkezik, megváltoztatja szegmensének arculatát, és átütő kereskedelmi sikert bizonyít. Az első szállítások már folyamatban vannak, így az első vásárlók megtapasztalhatják az akadálymentesített, benzines vagy elektromos kivitelben kapható, kényelmes, modern stílusú, sokoldalú és teljesen felszerelt autót.
  2. A C3 Aircross első nyilvános bemutatója
    Ennek a modellnek az első nyilvános megjelenése, amelyet júniusban mutattak be, és hamarosan megérkezik a márkakereskedésekbe. A C3 Aircross a legkedvezőbb árú kompakt SUV, amely erős karaktert, választékos energiát, teret és kényelmet kínál a fedélzeten, és akár 7 személy befogadására is alkalmas.

C szegmens: 2 világpremier a standon
A B szegmens két nagy új modelljének piacra dobásával egy időben, valamint a Berlingo, a SpaceTourer és a kapcsolódó kishaszonjárművek 2024-es teljes megújítása után a Citroën bemutatja C modelljének teljes megújítását. szegmensű limuzinok, bizonyítva kivételes dinamizmusát. A Citroën a Párizsi MotorShow előnyeit kihasználva nem egy, hanem két új modellt mutat be.

A C4 és C4 X új mérettel jelenik meg a standon, egyszerűbb, koherensebb dizájnt öltve, amely tükrözi a márka új identitását. A C4 nyugodtabb és stílusosabb, mint valaha, míg a C4 X egy tágas társalgó elegáns fastbackben. Ily módon a Citroën két jelentős szereplőt fejleszt ki saját piacán, a C4-re építve, amely Európában a C-szegmensű szedánok között a második helyen áll az összes energiát tekintve. Az elektromos járművek úttörője ebben a szegmensben, és még mindig a C szegmens legjobb 5 elektromos limuzinja közé tartozik. A C4 X a maga részéről erőteljesen indult a Közel-Keleten, és különösen Törökországban. Sok előnye van az európai terjeszkedéshez.

 

Showcar a világpremieren
A Citroën egy rendkívül kifejező bemutatóautóban mutatja be jövőképét a Citroën modellről. A színes és a Citroën új stílusnyelvéhez hű bemutatóautó önbizalmat és erős jelenlétet mutat. Kétségtelen, hogy ez a szemléltetés, amely egy fő szegmens jövőbeli modelljére vonatkozik, vonzó lesz a látogatók számára.
Fesztivál egy évfordulóra
2024-ben az Ami 4. születésnapját ünnepli, és több mint 65 000 vásárlója van azon a 17 piacon, ahol árusítják. Örökre elsőként kínált megfizethető, egyszerű és kényelmes elektromos mobilitási megoldást, az Ami egyedülálló karakterével számos háztartás életét és az útviszonyokat megváltoztatta, nagyobb szabadságot és autonómiát hozva. Az Ami a standon emblematikus modellek és meglepetések formájában mutatkozik be a World Premiere-n, amelyet a Citroën tervezői terveztek.

Élénk stand a Citroën imázsában
Barátságos, színes élettér, a standon a látogatók számos felfedezést tesznek és elmerülhetnek a Citroën márkaélményben: népszerű, lendületes, laza, egyszerű, élénk és lendületes. Egész héten a standon a Youtube-val közösen készített Stúdió fog élni. Stúdió, amely a standról életre kelt találkozókat és tudósításokat a Brand híreiről.

 

Related Post