• A Citroën, a Peugeot és az Alfa Romeo új BEV-eket mutat be ügyfélközpontú teljesítménnyel és választékkal
  • A Leapmotor bemutatja a B10-et, első globális kompakt SUV-ját, a márka bővülő termékkínálatának új B sorozatának részeként.
  • A Stellantis márkák a Párizsi Autószalonon életre keltik a Vállalat megingathatatlan elkötelezettségét a tiszta, biztonságos és megfizethető mobilitás iránt minden vásárló számára.

Elektromos energia áramlik át a Citroën, a Peugeot és az Alfa Romeo standjain a 2024-es Párizsi Autószalonon ( Mondial de l’Auto ), miközben a Stellantis márkák új és továbbfejlesztett villamosított járműveket mutatnak be kínálatukban. ügyfelei a tiszta, biztonságos és megfizethető mobilitás lehetőségeinek széles skáláját kínálják.

Az ikonikus márkák hármasát egészíti ki a Leapmotor International Párizsi Autószalonon debütált, a Stellantis által vezetett, úttörő, Stellantis által vezetett vegyesvállalat, amelynek célja, hogy a kínai Leapmotor megfizethető, csúcstechnológiás járműveit a Nagy-Kínán kívüli globális piacokra vigye. A párizsi bemutató a B10 kompakt SUV globális első pillantásának színtere, amely a Leapmotor járművek egyre bővülő kínálatának legújabb tagja.

„A világszerte tapasztalható ellenszél ellenére a fogyasztók továbbra is olyan környezetbarát járművekkel rendelkező márkákat választanak, amelyek teljesítményt, stílust és kiváló vezetési élményt nyújtanak” – mondta Carlos Tavares, a Stellantis vezérigazgatója. „Elfogadjuk az előttünk álló kihívásokat, és elismerjük azt a mély felelősséget, amelyet ügyfeleink iránt világszerte, Franciaországgal és a tiszta, biztonságos és megfizethető mobilitás biztosításáért viselünk.”

A Stellantis jelenleg 12 akkumulátoros elektromos járművet gyárt öt összeszerelő üzemben Franciaországban, amelyeket hét alkatrészgyár is támogat.

Az idei bemutató termékbejelentései a következők:

  • A Peugeot E-408 világpremierje , amely 12 járműre bővíti a márka BEV-kínálatát. A jelenlévők a Peugeot E-3008 (700 km) és Peugeot E-5008 (668 km) SUV-ok nagy hatótávolságú változatait is megtekinthetik, amelyek már megrendelhetők.
  • A Citroën négy új bemutatóval új korszakot kezd. A teljesen elektromos kivitelben elérhető Citroën C4 és C4 X járművek debütálása,valamint a vadonatúj C5 Aircross lenyűgöző koncepciója jelenti a következő lépést a márka járműkínálatának átalakításában. A márka az Ami mikromobilitású jármű négy évfordulóját is ünnepli, amelyen a vadonatúj Ami, egy kalandor Buggy Vision és egy látványos toronykijelző látható.
  • Az Alfa Romeo bemutatja a kompakt sport 136 lóerős Junior Ibridát, amely a kétféle, 156 lóerős és 280 lóerős VELOCÉ-vel együtt elérhető legszélesebb kereskedelmi kínálatot teszi teljessé, amely minden vásárló igényeit kielégíti. A debütálás kiemelkedő esemény az Alfa Romeo teljes járműkínálatában, beleértve a 2025-ös Tonale premierjét is.
  • A B10 SUV világdebütálása mellett a Leapmotor kijelzőjén megtalálható a T03, egy kompakt A-szegmens városi EV B-szegmenses belső térrel, valamint a C10, egy elektromos D-SUV, amelyet a modern, műszakilag hozzáértő fogyasztóknak terveztek – mindkettő elérhető. a kiválasztott európai Stellantis márkakereskedőktől való rendeléshez – és a C16 SUV-hoz, amely 800 voltos architektúrával és gyors újratöltési lehetőséggel rendelkezik.

Megjelenés a Dare Forward 2030-ban

A Párizsi Autószalonon bemutatott Stellantis márkák villamosított kínálata támogatja a Dare Forward 2030 stratégiai terv ambícióit, többek között:

  • 2038-ra nulla szén-dioxid-kibocsátás, 2030-ra pedig 50%-kal csökken a szén-dioxid-kibocsátás a 2021-es mutatókhoz képest.
  • A 100%-os személygépkocsi-BEV-eladási mix irányának meghatározása Európában és az 50%-os személygépkocsik és könnyű tehergépjárművek BEV-eladási összetétele az Egyesült Államokban az évtized végére.
  • A tervek szerint több mint 75 BEV-t kínálnak, és 2030-ra elérik a globális éves BEV-eladások számát, 5 millió járművet.

Related Post